کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و ممنوعه و ماندگار و نایاب از بهترین نویسندگان ایران و جهان
کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و ممنوعه و ماندگار و نایاب از بهترین نویسندگان ایران و جهان

دانلود کتاب سفری به دور ایران نوشته کنتس مادفون روزن

دانلود کتاب سفری به دور ایران

دانلود کتاب سفری به دور ایران نوشته کنتس مادفون روزن

داستان گشت و گذاری در داخل ایران

همراه با تجربه ها و مخاطره هایش از کنتس مادفون روزن

ترجمه از زبان سوئدی به انگلیسی : اولین سی-رامسدن

برگردان به زبان فارسی ؛ علی محمد عبادی

توضیحات : وقتی وارد بک سالن آرایش مختلط در تهران شدم با این کلمات مورد استقبال قرار گرفتم. سالنی که من بطور اتفاقی وارد آن شده بودم خیلی شیک و لوکس نبود اما چنین مینمود که مشتریان زیادی دارد. همه حجره های زنانه توسط زنان و همه صندلی ها در بخش مردانه توسط آقایان اشغال شده بودند. بعلاوه تعداد زیادی از خانمهای زیبای ایرانی به انتظار نوبت در سالن انتظار که اتاق مربع شکل کوچکی بود گرد هم نشسته بودند و گرم صحبت بودند.

  

دانلود کتاب سفری به دور ایران

دانلود کتاب سفری به دور ایران نوشته کنتس مادفون روزن

نام کتاب :سفری به دور ایران
نویسنده :کنتس ماد فون روزن
تعداد صفحه :351
حجم فایل :10,070 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب

داستان گشت و گذاری در داخل ایران

همراه با تجربه ها و مخاطره هایش از کنتس مادفون روزن

ترجمه از زبان سوئدی به انگلیسی : اولین سی-رامسدن

برگردان به زبان فارسی ؛ علی محمد عبادی

توضیحات : وقتی وارد بک سالن آرایش مختلط در تهران شدم با این کلمات مورد استقبال قرار گرفتم. سالنی که من بطور اتفاقی وارد آن شده بودم خیلی شیک و لوکس نبود اما چنین مینمود که مشتریان زیادی دارد. همه حجره های زنانه توسط زنان و همه صندلی ها در بخش مردانه توسط آقایان اشغال شده بودند. بعلاوه تعداد زیادی از خانمهای زیبای ایرانی به انتظار نوبت در سالن انتظار که اتاق مربع شکل کوچکی بود گرد هم نشسته بودند و گرم صحبت بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.