کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و ممنوعه و ماندگار و نایاب از بهترین نویسندگان ایران و جهان
کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و ممنوعه و ماندگار و نایاب از بهترین نویسندگان ایران و جهان

دانلود مجموعه اشعار احمد شاملو

دانلود مجموعه اشعار احمد شاملو   www.zerobook.lxb.ir  کتابخانه مجازی صفربوک

دانلود مجموعه اشعار احمد شاملو

www.zerobook.lxb.ir کتابخانه مجازی صفربوک

احمد شاملو ( زاده ۲۱ آذر، ۱۳۰۴ در تهران ) شاعر، نویسنده، فرهنگ‌نویس، ادیب و مترجم ایرانی است. آرامگاه او در امامزاده طاهر کرج واقع است. تخلص او در شعر الف. بامداد و الف. صبح بود.

شهرت اصلی شاملو به خاطر شعرهای اوست که شامل اشعار نو و برخی قالب‌های کهن نظیر قصیده و نیز ترانه‌های عامیانه‌ است. شاملو تحت تأثیر نیما یوشیج، به شعر نو (که بعدها شعر نیمایی هم نامیده شد) روی آورد، اما برای اولین بار درشعر « تا شکوفهٔ سرخ یک پیراهن » که در سال ۱۳۲۹ با نام «شعر سفید غفران» منتشر شد وزن را رها کرد و بصورت پیشرو سبک جدیدی را در شعر معاصر فارسی گسترش داد. از این سبک به شعر سپید یا شعر منثور یا شعر شاملویی یاد کرده‌اند. بعضی از منتقدان ادبی او را تنها شاعر موفق در زمینه شعر منثور می‌دانند.

شاملو علاوه بر شعر، کارهای تحقیق و ترجمه شناخته‌شده‌ای دارد. مجموعه کتاب کوچه او بزرگ‌ترین اثر پژوهشی در باب فرهنگ عامیانه مردم ایران می‌باشد. آثار وی به زبان‌های: سوئدی، انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، روسی، ارمنی، هلندی، زاگربی، رومانیایی، فنلاندی و ترکی ترجمه شده‌ است.

  دانلود مجموعه اشعار احمد شاملو بصورت PDF

دانلود کتاب مجموعه اشعار احمد شاملو بصورت کلی در یک PDF
* * *

مجموعه کامل اشعار احمد شاملو بصورت PDF

اما قصد داریم مجموعه کامل اشعار زنده یاد احمد شاملو را در قالب فایل های PDF در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این مجموعه شامل 17 کتاب شعر می باشد که به تفکیک و با ذکر نام کتاب برای دانلود قرار داده شده اند. امید است مورد توجه شما عزیزان واقع گردد.

دانلود کتاب 23 با لینک مستقیم دانلود کتاب آهن ها و احساس با لینک مستقیم دانلود کتاب آیدا در آینه با لینک مستقیم دانلود کتاب آیدا ، درخت خنجر و خاطره با لینک مستقیم دانلود کتاب باغ آینه با لینک مستقیم دانلود کتاب در آستانه با لینک مستقیم دانلود کتاب دشنه در دیس با لینک مستقیم دانلود کتاب ابراهیم در آتش با لینک مستقیم دانلود کتاب قطع نامه با لینک مستقیم دانلود کتاب ققنوس در باران با لینک مستقیم دانلود کتاب حدیث بی قراری ماهان با لینک مستقیم دانلود کتاب لحظه ها و همیشه با لینک مستقیم دانلود کتاب مدایح بی صله با لینک مستقیم دانلود کتاب مرثیه های خاک با لینک مستقیم دانلود کتاب شکفتن در مه با لینک مستقیم دانلود کتاب ترانه های کوچک غربت با لینک مستقیم دانلود کتاب هوای تازه با لینک مستقیم پسورد تمام فایل ها: www.3sotdownload.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.