کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و ممنوعه و ماندگار و نایاب از بهترین نویسندگان ایران و جهان
کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و نایاب و ممنوعه و ماندگار

کتابهای کمیاب و ممنوعه و ماندگار و نایاب از بهترین نویسندگان ایران و جهان

دانلود کتاب ضحّاک ماردوُش گزارش سعیدی سیرجانی

دانلود کتاب ضحاک ماردوُش گزارش سعیدی سیرجانی   www.ZeroBook.lxb.ir  صفربوک

دانلود کتاب ضحّاک ماردوُش گزارش سعیدی سیرجانی

کتاب ضحّاک ماردوش اثری از علی اکبر سعیدی سیرجانی می باشد. او در این نوشته با
تفسیر کردن شعر های شاهنامه فردوسی درباره ی پادشاهی جمشید و قدرت کسب کردن  ضحاک
ماردوش و مبارزه های ایرانیان بر ضد او پرداخته است.دفعه ی دیگر ارزش داشتن تاریخ و
دقت داشتن به آموزش های گذشتگان را نمایان می کند. جمشید که در شروع  پادشاهی به
مملکت خدمت خواهد کرد، در آخر زمان پیشوای‌ قوم هوای
خدائی بر سر او میزند و به آدمها خواهد گفت که خور و خواب و آرامشتان از من می باشد
و همان لباس ها و کامتان از من می باشد و بزرگی و دیهیم شاهی مراست و که گوید که جز
من کسی پادشاه است...

  

دانلود کتاب ضحاک ماردوُش گزارش سعیدی سیرجانی   www.ZeroBook.lxb.ir  صفربوک

دانلود کتاب ضحاک ماردوُش گزارش سعیدی سیرجانی

* * *

کتاب ضحّاک ماردوش اثری از علی اکبر سعیدی سیرجانی می باشد. او در این نوشته با تفسیر کردن شعر های شاهنامه فردوسی درباره ی پادشاهی جمشید و قدرت کسب کردن ضحاک ماردوش و مبارزه های ایرانیان بر ضد او پرداخته است.دفعه ی دیگر ارزش داشتن تاریخ و دقت داشتن به آموزش های گذشتگان را نمایان می کند. جمشید که در شروع پادشاهی به مملکت خدمت خواهد کرد، در آخر زمان پیشوای‌ قوم هوای خدائی بر سر او میزند و به آدمها خواهد گفت که خور و خواب و آرامشتان از من می باشد و همان لباس ها و کامتان از من می باشد و بزرگی و دیهیم شاهی مراست و که گوید که جز من کسی پادشا است...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.